کارمندان زیرمیزی یا روی میزی مازندران !
آبگینه ساری:استاندار مازندران اخیرا بمدیران دستگاههای استانی تذکر داده که مواظب
کارمندان و مدیران خود
باشند تا زیر میزی نگیرند اما محض اطلاع استاندار
محترم باید عرض کرد که بابا کجای کاری الآن دیگر اخذ وجوه زیر میزی کلاس
نداره رومیزی رومیزی هم شده و بلکه اونورتر هم شده است. الآن کارمندان
بدنام و دزد و مدیران دزدتر ( فقط بعضی ها را میگوئیم نه همه که اقشار
محروم و ضعیف و پاکی هستند و همیشه چند تا آشغال هستند که آبروی بقیه را
برده اند ) بروشهای بسیار پیشرفته تر وجوه رشوه را اخد میکنند . توانایی
ارباب رجوع و خدماتی را که میتواند ارائه دهد البته بصورت مفت یا ارزان در
اختیار میگیرند . معمولا کارمندان در رده های مختلف نیازهایی دارند و برای
رفع این نیازها باید مانند بقیه مردم پول خرج کنند اما آنها ارباب رجوع را
برانداز کرده و بررسی میکنند ( نه مشکل آنها را ) وضع تخصصی و توانایی حرفه
ای وی را که آیا کجا بدردشان میخورند یا خیر؟ اگر خیلی بخواهند مسائل را
رعایت کنند کمی وجه میدهند ( به نصف یا قیمتی کمتر) خدمات ارباب رجوع را
بنفع خویش در اختیار میگیرند و بعد هم کارش را بنحو احسن انجام میدهند
.حالا اصل خبر را از یکی از سایتها هم بخوانید ( آبگینه ساری)
استاندار مازندران گفت: دستگاههایی که با پول و پیمانکار سرو کار دارند مراقبت کنند که گرفتار زیرمیزی نشوند.
به
گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سید علیاکبر طاهایی یکشنبه شب در جلسه
معارفه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: دستگاههایی که با پول و
پیمانکار سر و کار دارند مراقبت کنند که گرفتار زیرمیزی نشوند.
وی ادامه داد: اگر درک دقیقی از پذیرش مسئولیت داشته باشیم در ابتدا باید احساس فرار داشته باشیم.
استاندار مازندران بیان کرد: نگاه رئیس جمهور در ابتدا بر ادغام این دو وزارتخانه نبود و به دستگاههای دیگری نظر داشت.
وی با اشاره به اینکه حتی ادغام وزارت نفت و نیرو مطرح بود و میگفتند که ادغام این دو وزارتخانه توجیه بیشتری دارد، متذکر شد: در نهایت به این جمعبندی رسیدند که وزارت راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی ادغام شوند.
طاهایی افزود: ایده پروژههای خودمالکی مسکن مهر توسط مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران مطرح و به طرحی ملی و کشوری تبدیل شد و دولت هم به این نتیجه رسید که این شیوه بهتر پاسخ میدهد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این نشست اظهار داشت: نیازمند همراهی و همدلی همه مسئولان در این امر خطیر هستم.
سید علی اسد با اشاره به همجواری با پایتخت و در مسیر زائران امام رضا قرار گرفتن ادامه داد: به این دلیل وضعیت خاصی برای راههای ما به وجود آمده است.
وی با تاکید بر خدمات ارزنده راهداران در سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری اعتبارات خوبی برای پروژه آزادراه تهران شمال و پروژه گدوک قائمشهر لحاظ شده و تا پایان سال به بهرهبرداری میرسد.
اسد با اشاره به پایان رساندن پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری افزود: خدمات ما برای دو بخش راه و مسکن است که نیاز عمومی مردم است.